Så himla underbart

Har jag sovit i natt :) Shit ville aldirg vakna igen men tillslut fick jag tyvärr stiga upp :( Men älsklingen ligger kvar än o de lär han väl göra till 12-13 :P hehe.. Aja jag kan spela o lite så undertiden så det är lungt min lille sömntuta,.

Dagens humör: Trött som attans
Dagens planer: Ska hänga me älsklingen  o köpa ny dator sen ska jag handla till mitt kalas imorrn o så måste jag inom Gina Tricot o byta tröja för min var sönder när jag kom hem med den sen har jag inte kunnat lämna tillbaka den i me jag jobbat så jag hoppas det går :/
Dagens frisyr: Hmm får se sen när jag duschat :)
Dagens klädsel: Får se senare men de ser ut o va okej väder så blir väl jeans o någon tröja :)
Dagens vill ha: Mina beställda kläder *haha*
Dagens längtan: Efter morgondagens kalas
Dagens fundering: Ska jag beställa allt jag vill ha just nu sen spara till körkortet? :P




Hej svejs sålänge :) Skriver väl mer lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0