Rambo Världens Bästa Vän ;)

Kom precis på att jag inte har nämnt vår lilla underbara lilla voffsing ju :) Vi köpte honom den 5 Augusti förra året. Först var vi och hälsade på för det var meningen vi skulle köpa en annan liten valp men sen kom han även ut me lille Rambo och jag blev direkt förälskad ♥ Men eftersom han var yngre än den andra så fick vi vänta några veckor innan vi kunde hämta honom.

Han förgyller min dag, han är så himla gosig av sig och vill alltid ligga hos mig när jag sitter vid datan eller om jag går in för att vila en liten stund då kommer han direkt springandes och ska vila med mig.

Såhär såg han ut när vi köpte honom ♥

image26





Sen växte lilla Rambo



Sen nu ser han ut ungefär såhär

image32





Haha kolla som han ligger på den här nedanför :) Han har såna roliga saker för sig. Samma som när han går på 2 ben skit länge. Man kan garva åt honom i evigheter..




Love ya Rambo ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0