Pigg o vaken ?


De e inte jag iaf :P fy idag fick jag gå upp ännu tidigare för jag har öppningen. Fast det är skönt på ett sätt för då slutar jag halv fyra :) Och då måste jag hitta en present till min älskling <3 Jag har ju som sagt 3 funderingar men den ena måste jag beställa om jag ska köpa den men dom andra kan jag nog köpa på plats :P Får se sen efter jobb har en liten stund på mig där o handla :) Längtar så himla mycket till måndag <3


Dagens humör: Trött men väldigt lycklig
Dagens planer: Jobba o köpa present till älsklingen
Dagens frisyr: Nersläppt med luggen bakåt
Dagens klädsel: Jobbkläderna tills jag kommit hem :)
Dagens vill ha: Lönen
Dagens längtan: Tills måndag <3
Dagens fundering: Hmm ja vilket av det ska jag köpa till älsklingen?


Har ni sovit gott då?



Kommentarer
Postat av: Zandrea

Godmorgon :) allt bra?

2008-03-23 @ 10:33:35
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Nathalie

svar: ja det r hon verkligen :)

2008-03-23 @ 11:23:20
URL: http://nathalieelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0