Nu så :)

Ja då var man vaken igen :) haha.. Helt tidigt fast jag inte ens börjar jobba förrän kl 15. Men ja det är ändå skönt att vara uppe tidigare så kan man sitta o blogga eller spela lite.


Låg o funderade innan på om jag skulle köpa ett gymkort :) Haha jag är verkligen INGEN person som tränar mer än mina ca 100 situps på kvällen men dom har jag med börjat fuska med :O not good. men sen så har jag bestämt mig att jag ska börja ut o jogga och lite sådant sen när det blir varmare. Men ja detta med gymkortet känns lite sisådär, bara kortet kostar 1500kr och sen att ta sig in till stan ett par dagar i veckan förrutom att jag redan åker bussen till jobb med så lär det bli några extra hundralappar så just nu känns det som jag kanske borde köpa hem en sån träningsmaskin istället? och träna hemma.. Finns ett par stycken jag funderar på men vet inte vilka som verkligen hjälper. Någon som har någon sorta träningsmaskin hemma som dom tycker är bra och som hjälper? :)
image113

Detta är den jag funderar över iaf. Kostar 999kronor på ellos.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

100 sit-ups låter ju grymt mkt ;)

2008-03-20 @ 18:44:22
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0