Myspys <3


Igår var som sagt vår 2års dag ♥ Fast först så jobbade jag till kl 5 sen kom älsklingen o hämtade mig :) Så fick vi snabbt köra hem så jag kunde byta om m.m sen bar det av mot resturangen :) Vi åt på min favis resturang Vagabond. Så himla gott älskar verkligen äta där. Vi åt även värsta efterätten*hehe*..Sen efter maten satt vi o prata lite sen körde vi in mot bion o hämtade våra biljetter o lite sådant.. Vi kollade på Vantage point :) helt okej kanske men man ser den bara en gång iaf :P Sen efter filmen åkte vi hem o mös ;)


Kommentarer
Postat av: Foffe

Hur blev det med presenten du funderade på då? Köpte du något.. och mer intressant, fick du något? :P

2008-03-25 @ 20:11:51
URL: http://killyouridols.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0