Min Dag


Vaknade av att lille Rambo stod och skällde i trädgården kl 9 ^^ och jag som hade sovmorgon till 10 eftersom jag skulle jobba 11-20 idag. Gick och köpte micro mat på Coop på Lunchen faktiskt riktigt god. Det var någon nyhet som var klycklingfilé bitar med curry sås och ris :) en toppen lunch iaf.

Dagens humör: Trött och lite hängig för jag hade huvudvärk
Dagens planer var : Jobba sen skriva lite i min blogg :)
Dagens frisyr: Rakt med en klämma med luggen åt sidan
Dagens klädsel: haha ja de var bara mina fina jobbarkläder.
Dagens vill ha: Gärna pengar eller en resa :P
Dagens längtan: Vara med älsklingen, åka på semester.
Dagens fundering: Hur ska jag göra med min dator?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0