Lite fler filmer :)



Licence to wed: Det är en romantisk komedi där det unga paret blir tvungna att gå med i en giftemålskurs av pastorn för att få lov att bli vigda utav honom. Sen handlar det om att klara denna kursen och den innehåller saker som: köra igenom cantrala Chicago med
ögonbindel, ta hand om robotbebisar, dom får inte ha sex tills dom gift sig så när dom inte är hemma smyger pastorns lärling in med avlyssningsmaskiner. Ja det är lite av det dom måste genomgå för att gifta sig. Tror du dom klarar det?

Jag ska inte avslösa det iaf :) Men själva filmen är helt okej, inte så jätte bra men en del är ändå rätt så roligt i den :) Om man har tråkigt en kväll så är denna helt okej att se :) 



Rambo 4: Rambo hjälper en grupp med kristna missionärer som är på väg att rädda människorna
 i Burma. Dom blir kidnappade av sadistiska soldater och dom flesta i byn blir dödade. Rambo bestämmer sig att hjälpa den specialutvalda kommandogruppen att leta rätt på missionärerna.

Ja den senaste Rambo filmen :) Såg den för någon vecka sedan, är lite före bion :P haha.. Aja
den är värd att se iaf måste jag säga. Men vilken Rambo film är inte det? :P



Råttatoulle: Handlar om en söt liten råtta som heter Remy. Och han till skillnad från alla andra råttor vill bli kock. han slits mellan sin familjs förväntningar på ett liv i kloakerna elelr att följa sin egna dröm. Han träffar sedan kökspojken Linguini och det är då alla händelserna kommer igång :D

Väldigt gullig barnfilm faktiskt :) Skulle tro att många barn skulle gilla den. Det gör iaf min syster dotter.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kika gärna in på min blogg och välj vilken vinst du vill ha i min påsktävling! Trevlig helg!

2008-03-14 @ 17:26:29
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0