Körkort

Har bestämt mig för nu när jag jobbar så ska jag ta mitt körkort. Har inte direkt haft råd innan när jag hade studiebidraget :P Och ville inte be mamma betala eftersom hon inte själv har så mycket pengar som ensam mamma och har inte gjort det till mina syskon. Men ja jag beställde precis hem ett sånt där spel där man övar på proven, teorin och lite sådant. Tycker det verkar rätt lätt att lära sig om man spelar det. Frågorna i spelet är ungefär samma som på det riktiga teoriprovet. Och man kan uppdatera frågorna så fort det kommer nya genom internet.

Det blir väl en dag snart som jag skriva in mig på körskolan men jag tycker det är så svårt att veta vilken ja vill gå på :) Jag har typ velat gå på Mårtenssons hela tiden så det blir nog den. Så hoppas den är tillräckligt bra.

Detta är min drömbil :)
Volkswagen Beetle


image34


Fast jag skulle vilja lacka om den är en härlig lila färg och sätta kjolpaket på den. Och tona en bit ner på framrutan där jag skulle skriva något coolt. Och sen tycker jag det skulle varit rätt häftigt med ett coolt tryck på huven :D

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0