Jahapp :P


Då har man stigit upp och gjort sig klar för jobbet :) Ska gå och ta bussen vid 9:30. Helgerna är bäst för då jobbar man bara till kl 5 så himla nice. Undrar vem jag ska jobba med denna helgen ? Antagligen Marie men den andra vet jag inte. Får bli en liten överaskning.






Dagens humör: Glad att det är helg :)
Dagens planer: Jobba sen se melodifestivalen
Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans och luggen bak i en klämma
Dagens klädsel: Jobbe kläderna
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: tills jag träffar min älskling igen <3
Dagens fundering: Vem jobbar jag med i helgen?


Så vad händer för er del idag då? :)



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du har sovit gott inatt! :}

2008-03-15 @ 09:12:41
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0