Horoskop

Brukar ju skriva in mitt horoskop lite då och då men så tänkte jag varför sitta och skriva de när man kan ta Print screen? :) Dels så slipper man sitta och skriva av allt och sen är det ju snyggare såhär.
Vill ni också läsa era horoskop så kan ni göra det här

Väduren är iaf jag :)

image105



Tur: Ja jag kan ju hoppas på att jag får lite tur vilket jag inte brukar ha :/
Hälsa: Just nu känner jag inte att jag har så mycke energi men det är väl för jag nästan precis vaknat. Och senare idag lär jag nog vara trött ja :P sen är det jobb imorrn igen fast bara mellan 15-19 :)
Ekonomi: Låter ju bra :)
Arbete: Ojoj jag som redan jobbar så mycke, tycker det är skönt med lite ledighet.
Kärlek: Hihi cute :) Passar bra nu när man ska vara med älsklingen hela dagen :)
Relationer: hmm vet inte vad jag ska säga om det där.





Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är du för stjärntecken? :)

2008-03-19 @ 11:09:47
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Angelica

hihi stämde la sådääär på mig :p

2008-03-19 @ 19:26:30
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0