Datorkrash!!


Sitter vid mammas bärbara data nu för min har tydligen pajat :/ skumt ändå och vi har ingen aning om vad det kan vara men just nu så tror vi antagligen moderkortet,nätverkskortet lr grafikkortet .. Bull som attans så jag hoppas att där finns garati kvar på skiten. Känner sig iaf rätt så tafatt utan datorn speciellt när jag är van vid att prata med älsklingen där när vi inte ses under dagen :(  Men han ska komma hit o laga den eller iaf försöka hitta problemet så man kan byta eller köpa nytt. Men vet inte vilken dag han kan komma eftersom han har punktering på däcket så det blir inte idag sen ska jag jobba hela helgen + kalas.. Så får väl bli måndag :( ska jag va utan datorn till MÅNDAG :O






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0