Blondinbella


Alltså inget ont om tjejen men hon som har så stor "makt" nu med alla sina läsare. Borde inte hon försöka vara en bra förebild då?Jag menar för henne verkar smink och kläder vara allt. Allt annat då? Hon borde snacka mer om att inte allt hänger på utseendet eller vilka märkeskläder/kläder man har. Jag menar tänk på de yngre läsarna dom ser ju typ upp tll henne ^^ Det räcker att man redan ser små 12-13 åringar gå med värsta sminket och kläderna och tar massa så kallade fjortisbilder. Kollar man runt på hemsidor som ex: lunarstorm så står där små "barn" som försöker trycka upp sina små bröst så mycket dom kan för personer ska tycka dom är sexiga :S jag menar barn ska vara barn så länge det går dom ska inte behöva bry sig om utseende och skit. Blondinbella slösar 10 000 tals kronor i veckan på skit, jag hade gärna haft dom pengarna men vet ni vad jag hade gjort för dom? Först och främst hade jag tagit mitt körkort och köpt en liten söt bil och efter det hade jag köpt en lägenhet till mig och pojkvännen, och en liten lägenhet till min mamma. Och slutigen hade jag köpt vars en bil till min mamma, pojkvän och syrran för deras bilar är bara till stora problem och dom har fått lägga en massa onödiga pengar på dom :/ Sen efter allt det så hade ag väl kanske shoppat lite kläder o.s.v. Men det mesta hade jag sparat till oväntade saker som när datorn pajar, bilen pajar , man blir sjuk o.s.v. Men okej hennes blogg hade väl inte varit så poppis om hon inte skrev om såna saker hon skriver om men tycker ändå hon kunde skrivit om saker som betyder nåt, idag var första gången jag såg nåt som betyder nåt i hennes blogg och det var under inlägget Go red där hon skriver om att hon köpt en go red pinsen för att donera penga till hjärt-kärlsjukdomar och det var super bra. Kanske insett nu att hon borde skriva om annat också förutom de hon gör?



Vad tycker ni om blondinbella??

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag orkar inte ens läsa hennes blogg hehe. :P
Men jag är fisk iallafall :P

2008-03-19 @ 11:59:30
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0