Kalas för mormor <3

I söndags så var det kalas för lilla mormor :) Riktigt trevligt och jätte fint väder också så vi satt ute i trädgården. Sen skulle mina små syskonbarn till lekplatsen men så fick inte lille vilma följa med eftersom hon var för liten så jag hängde med dom dit så hon med fick leka av sig lite. Sen efter ett tag gick vi tillbaka och käkade efterätt sen körde jag och patrik och hämtade upp Anna vid stationen så fick hon hänga med en stund på kalaset. Sen blev vi hemkörda för anna´s väska vägde några kilo ;) haha...

Här är mina älskade små syskonbarn :)
Zara, Emilia, Vilma och Felicia


Kommentarer
Postat av: Amanda

ha en bra dag :)

2008-06-12 @ 13:42:24
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0