För jag har tagit studenten !!

Jaaaaa fy för det var den bästa dagen i hela mitt liv. Tänk att det gått exakt ett år idag sedan jag gick där vitklädd och skrek. Fy för vad underbart det var och jag hoppas att alla som tar studenten har minst lika roligt som jag hade det :)


Min dag: Började med att Johan kom hem till mig så tog vi bussen in till stan och mötte upp massa andra för att dra till champangefrukost i parken. När vi hade varit där ett tag skulle vi till Malmö stadsteater och ha "avslutning" med de andra klasserna, lärarna o.s.v. Inte så jätte kul men det funka och i slutet va där en kille som sjöng (minns ej vem) så alla vi 3or var uppe och dansa och hoppade på scenen :) riktigt skoj.. Sen efter de gick jag och Anna och massa killar runt och sjöng och vissla på hela stan och tillslut stannade vi på en pub på centralen ett tag. Sen efter där bar det bort mot Malmö Museum där vi blev fotograferade men fy för dom stod på taket och fotade ner på klassen med solen mitt i nyllet så nej det fotot blev katastrof ( vet inte ens var jag gjort av det) Sen var det lärarmiddag och jag mådde verkligen inte bra, hade fått värmeslag typ och så var jag helt nervös. Så det var inte en trevlig stund men det slutade bra. Efter några timmar där var det dags att gå ut :) Super skoj.... fick säga hejdå till lärarna (fast man inte kommer sakna en ända) Sen gick vi ut och sjöng inför allt folk :) Riktigt riktigt skoj var det. Men det bästa med hela dagen var när jag och anna åkte runt i Jeepen och sjöng och tutade och vissla så mycket som vi bara pallade.. Fy faaaaaan vad skoj det var.. Sen efter ett tag i Jeepen fick vi åka hem och käka och umgås med släkten och sedan ut till amiralen där studentfesten var...


Bjuder på lite bilder därifrån Det står tyvärr fel datum på de jäkla fotona :( men det får duga ändå :


Jag och Johan på Champangefrukosten


Jag och Anna gumman


Jag och Jocke på puben


Johan, jag och Anna på lärarmiddagen


Ute !!!


Jag o Anna när vi ska åka runt



Kommentarer
Postat av: Max

bild 2: två puddingar på samma bild ;)

2008-06-15 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0