Näst sista dagen i Stockholm :(

Man kan ju inte räkna lördag eftersom då åker vi hem kl kvart i 9 på morgonen så..

Idag skulle vi åka på en Signtseeing tur med båt :)



Jag o mamma på båten me våra hörlurar ;)


En av hamnarna :)



Toppen på Riddarkyrkan som vi var på i Måndags.



Ett av de vandrarhem som finns i Stockholm :) Tyckte det var coolt att det var en båt :)



Ett ålderdomshem ;) Riktigt snyggt... Dom sa de att förr va de många utlänska som trodde att det var slottet ;) Men ja de e klart snyggare än slottet o de har iaf torn så ;)


Hehe ja vi såg en jäkla massa på de nästan 2 timmar som vi var ute på den turen.. Och 14 broar körde vi under :O vi som inte har en ända typ i Malmö :P hahaha...


Sen var det dax att kolla in riksdagshuset :P haha




Haha vilka bra bilder dom tar på mig :P



Och här är det rummet man brukar se på tvn ;) haha...


Och där i det lilla huset i mitten på högra sidan så bor Reinfieldt ;) Vår lille statsminister.. Inte allt för intressant tyvärr men ja jag ville ha me de ändå :P haha... Fint hus har han iaf ;)


Sen efter det så gick vi och tog en fika i Gallerian :)



Mina nya skor ;) som jag fick köpa bara för vi gick så mycke :P haha..

Sen gick vi hem och gjorde oss klara och sådär.. Sen åkte vi med båt ut till Fjäderholmarna där vi skulle käka middag ;) Usch på vägen till båten så ös regnade det, ikke trevligt alls... Men väl framme fick vi strålande sol tack o lov :) Helt perfekt...



På båten :)


Lite foton från ön :)

 


Gädd huvuden ;) Riktigt stora, tur man inte träffat på en sådan i vattnet någon gång :)






Den här bilden är verkligen min favorit :) Så fint hus och massa blommor..





Sen gick vi och åt middag nere vid vattnet :) Super nice !!
Jobbigt att man inte tog med några solbrillor ut dit eftersom de regnade när vi gick :/ Hade ju solen i ögonen sen under hela middagen...






Sen bar det av "hemåt" igen :P
Såg ut som regnet skulle komma igen :O och mycke riktigt, när vi steg i land ös regnade det igen :/




Vasa Museét :)




Gröna Lund :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0