Jaha ?!

Jäkla skit, dom har ändrat busstiderna då innan "sommaren" så den går 9:24 istället för 9:30 sen bussen efter går inte förrän 9:39 och då blir man typ försenad till jobb nån minut. Men så gick jag ut och då hade macken där vi bor ställt en jävla bil precis utanför grinden så man inte kom ut så fick jag gå in igen o gå ut andra håller och då missade jag såklart bussjäveln för den körde 1 minut för tidigt :/ Så jag fick gå hem igen o får vänta på nästa men ja skoj att komma försent(Y) verkligen... Jäkla pissdag detta känns att bli alltså...

Kommentarer
Postat av: matilda

vad tycker du om min nya design?

2008-07-01 @ 09:42:47
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0