Bakken :)

Igår var vi som sagt på Bakken allesammans :)
Jag, Johan, Mamma, uffe, Zara, Emilia, Linda, Patrik, Jonas, Sandra, Felicia, vilma och Sara :)
De flesta åkte hem runt elva tror jag de va men jag o johan stanna me linda o dom så körde dom oss hem sen så vi va i bingen runt halv två på natten :)

Riktigt cool 5D bio hade dom där så jag o ohan gick in o kollade på 2 av filmerna, dom varande väl runt 15 minuter stycken men riktigt coolt va de..




Här åker vi te kopparna som man kunde snurra själv o fy satan va vi fick fart :)
Men kunde inte gå så stadigt efter de :P haha..




Här är det krockbilarna som gäller ;) haha..





Här ska vi åka nån krokodil sak där man ska försöka stänka vatten :P




Här är andra bilar där man mest körde runt
Såg ball ut när dom körde runt..
Johan o Felicia värsta rally drivers som försökte komma förbi alla.
Patrik och Emilia som driving miss daisy :) Såg sött ut när han hade armen runt henne o körde i lugnan ro :)
Och Uffe med Zara skulle inte släppa förbi nån o krocka alla :P hahaha





Allesammans förutom linda som tar bilden :) Och sandra o sara som står o kollar åt annat håll ;) haha...




Datumen på fotona stämmer inte som ni säkert ser :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0