Andra dagen i Stockholm :)


Denna dagen började med en härlig frukost ;) Sen bar det av till slottet där man kunde gå in och kolla på lite olika saker. Men tyvärr fick man inte ta foto där inne :/ Riktigt tråkigt... Förutom i den ena delen där det fanns vagnar o.s.v. :)






Riktigt tjusiga vagnar måste jag ju säga :)



Paraden på slottet :P


Sen efter vi varit på alla ställena i slottet så drog vi till skansen eftersom det var tisdag och då var det ju allsång på skansen ;)



Gick en runda och kollade på alla djuren på skansen :)



Sen gick vi runt lite och titta på stugbyn lr va de kallades. Och så käkade vi glass ;)






Morfar, mamma och jag uppe på toppen av skansen :)



Sen va de dax för Allsång och här är The poodles/ E-type




E-Type :) Vi hade även sett honom under dagen men haha mamma sa nej det är inte han så jag tog inga foto då.. Men sen märkte vi att de visst va han men då va han för lång ifrån :P Men fick iaf lite bilder sen på kvällen ;)



Sen här är jag på balkongen när vi var "hemma" igen ;)
Ser rätt sliten ut, och jaaaa jag var riktigt trött hade ju fått stiga upp jätte tidigt sen varit i full gång hela dagen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0