Utgången igår !


Först var jag ju på kalas för Vilma :) sen fick mamma köra mig hem så ringde jag karro medans jag gjorde mig i ordning. Sen kom hon hit en sväng så snacka vi lite sen tog vi bussen till Gustav och mötte upp Anna lilla :) Sen drog vi på förfest hos sid i bunkeflo..



Karro o Sid


Måns och Karro


Sebbe och martin?!


Uffe Buffe :)

Sen skulle vi möta upp några fler så vi drog in mot lilla torg.. Men så hade dom missat bussen o.s.v. så vi stack till det  yamato så länge.






Anna och jag :)


Sid och så ser man johan där i bakgrunden

Sen när vi suttit där ett tag och sådär och dom andra hade dykt upp så drog vi till Ice men där var fullpackat så stack till Golden istället. Där var med fullt men dom som jobbade där skaffade fram bord och stolar till oss :D hehe skit sjysst :)







Sen när Golden stängde drog vi till Ice igen :P Sen gav folk upp och ville till retro men där var kö så gav vi upp igen så börja folk gå.. Så gick vi tjejer förbi och till södervärn så pinkade jag och karro ;) haha... Sen tänkt vi gå tillbaka till killarna men gav upp halvägs för då ville dom till choklad och det pallade inte vi. Så vi började gå hem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0