Twilight !!



Jaaaa jag vet jag är sen med att se den men jag jobbar alltid så inte haft tid. Men nu äntligen :)
Jag visste redan innan jag såg den att denna kommer jag fastna för, därför längtade jag extra mycket tills jag skulle se den. Och mycke riktigt det är den bästa filmen på länge :) Deras blickar på varandra får en att rysa i hela kroppen, och man känner verkligen kärleken. Det ända negativa med filmen är, Att den tog slut :'(
Vill den skulle vara mycket längre fy fasiken alltså.... Hoppas det kommer en2a ändå och att den är näst intill lika bra, för lika bra kan den inte vara eftersom det är i denna som dom träffas och allt det :)
Ahhhhh fan va underbar film alltså :)




Kommentarer
Postat av: sofiaz

Jag håller med dig fullständigt! sä himla underbar <3

2008-12-23 @ 00:33:07
URL: http://sofiaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0