Tack :)


För en trevlig kväll gumman :) karro kom ju hit innan så satt vi och snacka massa så lira jag lite guitar heroes. Sen kollade vi på tvn och pratade på :) Riktigt trevligt like allways.. Sen kom mamma och uffe och rambo så snacka vi lite med henne hur kvällen hade varit på Wallmans o.s.v. Hon sa det var som ett disco för mig, man hörde inget och fick ont i huvudet av musiken så alla från hennes jobb iaf gick hem runt 12.. Men ja annars hade dom haft det trevligt,,, Sen satt vi där ute med dom och snacka och kollade en del tv.. Sen nu gick karro hem :( Hade gärna varit mer för tiden går ju så satans snabbt.. Men vi får ta igen det en dag snart igen :)


Nu ska jag nanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det får vi verkligen göra åker ju på lördag så vi måste ses på fredag !!

Tack för idag min allra underbaraste vän ;)

2008-12-11 @ 02:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0