Stanna en timme?


Denna dagen har varit som pest och pina på jobb :/ ingetovanligt har hänt lr så men jag har bara haft sån sjuuuuk ångest över att ens varit där, jag orkade knappt hålla mig vaken. Jag fick sån jäkla skum huvudvärk :S och sen har jag bara tänkt ta mig härifrån jag orkar inte, va ska ja göra nu o.s.v. Sen kom Sofie vid 5 och skulle jobba till 8. Men sen när jag slutde vid hände något skumt med henne öga så hon ej kunde se :( hon brukade få sånt när hon skulle få migrän sa hon :( Men ja så gick jag in och bytade om o.s.v. så när jag kommer ut står hon o Chii där och bara fan hon har bytat om.. Och inom mig pustar jag ut för jag hade inte orkat stanna en timme till :/ fast se kände jag mig dö taskig mot sofie me ju :( Men ja jag åkte hem ändå..hoppas det ordnade sig den sista timmen för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0