Lördag 20dec!


Tänk att det bara är 4 dagar till julen :O och jag är sjukt stressad alltså... Ingen aning vad man ska köpa till syrran då hon inte önskar sig något särskilt. Och så vill jag köpa något till, till mammi ... Aja jag skulle vilja åka iväg idag och julshoppa lite men mamma och uffe vaknar aldrig annars skulle jag fråga om jag kunde hänga med dom när dom skulle julshoppa lite. Men sen har jag sån sprängande huvudvärk. Är jätte stel i nacken idag så tror det är därför. Riktigt jobbigt iaf... Men men när det gäller julklapparna så är jag klar med alla andra :) eller nej just det nu kom jag på det måste köpa nåt litet till,till sandra... men ja okej resten är iaf klara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0