Julklapparna !!




I år blev det inte så många men dyra :) Fick sex and the city complete season + miranda nallen av Johan <3 sen parfymen var från syrran + familj, Zara hade valt den hon hade gått rakt in och valt den(antagligen för den va rosa) hihi... Sen fick jag presentkort av mormor, mamma och Uffe :) och halsbandet var från Zara och Nicole.. Jag är jätte nöjd med mina julklappar, önska mig inget men fick en massa bra.. Eller ja sex and the city boxen önska jag mig dock !! Hihi tack allesammans för en underbar jul <3


Kommentarer
Postat av: emmy

hej=) nej men vi har ju bara lägenheten till mars nästa år:(

2008-12-25 @ 01:26:18
URL: http://emmyantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0