Dagens Jul !!

Vet att datumen är fel såg inte det förrän vi lagt in bilderna och allt :/


Alla samlade !


Zara och jag <3


Vilma och jag <3


Sen kom Tomten :)


Så delades julklapparna ut

Tomten och mina 3 älskade syskonbarn :)

Riktigt trevlig dag idag. Brorsan + familj och mormor kom vid 3 så började vi med att käka. tack och lov för jag hade inte ätit sedan 6 imorse. Sen satt vi där och snacka så lekte barnen o.s.v. Sen satte vi oss i stora rummet och åt massa gott och sådär. Sedan kom tomten och så fick barnen massa julklappar :) Och sen har vi bara slappat en stund och barnen lekt med allt dom fått. Sen var det dax för julegröten :) *najs* Sen drog dom hem lite efter 21.. Så nu ska jag se en film och nanna för jag är döds trött och imorrn är det ju julafton :) hihi...

God Jul allesammans !!

Kommentarer
Postat av: Sofi

God Jul =)

2008-12-23 @ 23:10:05
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0