Min dag !


Började med att jag o älsklingen inte hade något bröd hemma så han fick snabba sig iväg o köpa bullar :P Sen fick vi slänga i oss maten för att han sedan körde mig till jobbet <3
Sen på jobb så gick allt bara bra, gillar mitt jobb men vissa dagar är inte alls roliga. Ja så går jag o en av de andra tjejerna runt och påfar (sätter upp varor) så kom en av killarna
- Jag ska bara ringa en kund kan du ta kundtjänst så länge?
- Ja visst
Ja sen efter ett tag bara var e killarna ?:S Så går vi in o kollar så har dom stängt in sig i ett rum för spela nintendo :O Puckon alltså... Men ja så sa den andra tjejen till dom så gick dom ut. Sen kom en tjej som är högre uppsatt o snacka med han som äger spelet. Så nu har dom tagit bort det iaf.... För kunderna undrar ju var allt folk är? 2-3 pers räcker inte åt 20-30 kunder....

Men aja nu e jag iaf hemma o snart kommer älsklingen o hämtar upp mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0