Förstora läpparna!


En 18åring på mitt jobb förstorade läpparna i förr går :P Ser faktiskt ut som Kalle Anka. Men som jag sa när hon frågade mig om jag tyckte hon skulle gröa de då innan - Så länge hon trivs så får hon se ut precis som hon vill.

Sen nu läste jag att Ashley Tisdale antagligen förstorat dom och det ser man ju rätt tydligt att hon har för så som hennes läppar ser ut på den högra bilden exakt så ser hon på mitt jobb ut på munnen nu :P

Ärligt så tycker jag INTE det är fint med läppförstoring och jag skulle aldirg få för mig att göra det. Men om någon nu verkligen inte gillar sina läppar så ja då kanske det är lika bra lr vad man ska kalla det. Så länge man trivs själv. Men jag hade inte velat se ut som jag var släkt med Kalle anka liksom :S




Vad tycker ni om att förstora läpparna? Hade ni kunnat tänka er göra det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0