Vilken seg dag!

Har absolut inget att göra idag tyvärr :/ riktigt tråkigt.. Men älsklingen slutar klockan 4 så han skulle komma efter där och fixa mitt windows på datorn som de hänt nåt med. Så jag sitter vid mammas bärbara nu och igår :) Funderar på att beställa tid till frissan och beställa skinnjackan jag hittat. Men vet ändå inte för jag vill spara alla pengar jag kan till att vi ska kunna flytta och sen har jag ju bestämt mig för att skriva in mig på körskolan och det kostar lite mer än 7000kr. Visst jag har råd till alla 3 sakerna men sen finns de inte mycke kvar till att spara. Fast sen så skulle vi egentligen inte flytta förrän nästa år och tills dess kan jag ju spara en hel del men nu känner vi att vi vill flytta så fort vi kan <3 men som sagt vi får se hur allt med sparandet går. Vi tänkte ju åka på sememster till Vintern i några veckor :)


Dagens humör: Ont i huvet :(
Dagens planer: Ta det lungt
Dagens frisyr: bakåt med diadem
Dagens klädsel: Rosa o grå ziptröja och mina mysbyxor :)
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: FLytta med älsklingen <3
Dagens fundering: Ska jag köpa jackan och gå till frissan eller spara de tills jag kanske verkligen behöver pengarna till något? Fast det hade varit skönt att skämma bort sig själv lite nu när man kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0