Vilken rolig kväll

Igår va den roligaste kvällen på länge. Först kom Jonas o Sandra hem hit och lirade en hel del guitarr heroes. Sen vid 22 tiden drog vi in till Kronprinsens och mötte upp jimmy och therese för att bowla :) RIktigt roligt var det,sjukt många år sedan jag bowla. Första omgången gick inte så bra (men blev iaf inte sist ) Sen andra omgången vann jag eller ja jag ledde med typ 18poäng även den som va närmst sen och vi hade lite mindr eän halva spelet kvar sen gick tiden ut men jag hade vunnit men de vill inte killarna erkänna. sen efter det drog vi till ett annat ställe och kastade pil. Hahaha nej fy de va jag inte alls duktig på men roligt var det ändå. Sen efter någon timme där med så drog vi till mc donalds och sen hem efter det. Oc nu är jag uppe (9:00) för att åka till jobbet om en liten stund. Snacka om att jag är jätte trött, vill bara gå och sova igen. Tur jag slutar 15:30 idag iaf :)

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0