Söndags Shopping :)

Jag och älsklingen var och shoppade idag. Först var vi på Burlöv center för jag skulle köpa skinnjackan där men den var slut (jäkla typiskt) Men skulle komma in senare i veckan så hoppas den kommit tills onsdag då jag är ledig igen. Men snuttisen köpte en hel del idag :) Blev en jacka, jeans, t-shirtar, kortärmad skjorta och någon tröja :) Grymt snygga läder iaf :) men jag hitta inget :( så himla trist.. Eller jo jag hitta ett par svarta capribyxor som älsklingen köpte till mig <3



image214

Riktigt sköna var dom iaf så det blir nice tills senare när det är lite varmare. För nu vågar jag inte gå i för svala kläder för jag börjar redan bli förskyld, har jätte ont i halsen idag :( tror det är för jag skippat halsduken några dagar nu på kvällarna. Men hoppas det försvinner snart vill inte va helt hes och stå i kassan.


Kommentarer
Postat av: Emma

snygga :) Har du lust...delta i min tävling...halsband att vinna

2008-04-27 @ 19:25:27
URL: http://petersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0