Shopping :)

Kom hem för en liten stund sedan från shoppingen med mamma idag :D Dom hade fortfarande inte fått in det Rosa fodralet på Gina tricot i storlek S :( Blir så irriterad.. Men jag köpte ett jätte snyggt ljus rosa linne o en svart kjol iaf :) Och mamma köpte en fin vid tröja där med o en väska på ett annat ställe som hon ska ha när dom e ute o dansar o sånt :P Jag provade inte linnet förrän jag kom hem o nu vet jag inte om jag inte vill ha 1 storlek större :/ känns som tuttarna ska hoppa ut, provade även utan bh (bilden) men haha tycker de ser knas ut.. Blir väl kanske finare sen när man fått lite färg också men ändå.. Hittade inga jeans idag heller men vi ska kanske in en dag till nästa vecka o kolla för vi hann inte på alla ställen för vi blev vrålhungriga så vi köpte Burger King med oss hem till oss o mammas sambo :)


Detta köpte jag idag :)

image137


 


vad tycker ni? ser de för litet ut??





Kommentarer
Postat av: Loffen

Om det ser för litet ut? Nej..

Men du borde nog ha BH under, och alltså kanske en storlek större. Inte för att det ser dumt eller fult ut på någotvis men det känns som du blottar dig utan BH :) Om jag var pojken din skulle jag definitivt vilja att du hade BH på dig om du ska ut bland folk =)
Ska du dock bara vara hemma så har jag inga invändningar, ser mycket bra ut ;)

2008-04-05 @ 02:50:31
Postat av: Kajsa

Jag tycker linnet ser lite tacky ut... Vet inte om det blir bättre eller sämre med BH under.

2008-04-06 @ 18:10:56
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0