Jäkla hund

Jag och älsklingen var och köpte Burger King och när vi börjar närma oss huset igen så ser vi Rambo ute på parkeringen vid vägen. Han såg helt livrädd ut och han började gå intryckt till staketet mot våra grannar. Så jag hoppade ur bilen och sprang fram och tog honom och han va så himla rädd. Helt synd om honom men undra varför han ens sprungit ut där. Han har aldrig gjort något sådant innan eller jo en gång för jätte länge sedan. Men han verka inte ens vilja gå där ute så rädd som han var. Men vi snacka om att det kanske är en hona som löper som han känner av för han börjar ju bli den "åldern" nu tyvärr. men jag är så himla glad att vi såg honom och kunde hämta in honom så inget hände. Vi bor liksom precis in till en farlig väg så. Men Rambo verkade lika glad som oss att vi kom och "rädda" honom för sen ville han bara mysa hela tiden :)


image180image178

Han är lite smutsig nu när vi renoverar köket så får ta och bada han snart :)

Kommentarer
Postat av: Modeakuten.se

Svar: jag har en webshop.
www.modekuten.se :)

2008-04-14 @ 23:12:23
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0