Home Sweet Home <3

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Inte för det varit jobbigt eller så men jag har varit så himla trött :/ Jag har sovit ca 2-3 timmar i natt bara fast att jag la mig ungefär vid halv tolv.. Men direkt när jag la mig var jag jätte pigg o sen bara låg jag där som en fjant :/ Sen när jag äntligen drömde vet jag att jag drömde en skum dröm om att jag trodde jag skulle till skolan men så hade jag inte fått sova ut så jag bara grät till min mamma o bad henne låta mig stanna hemma en dag o.s.v. haha skit.. Sen va de typ daz att gå upp så åt jag frukost med mamma i storarummet eftersom vi renoverar köket o bygger ut o.s.v. :P Ångrar nu att jag inte tog en före bild för jag kommer sakna de :(





Vad gör ni då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0