Godmorgon Godmorgon

Vaknade av att det var stek hett inne i älsklingens rum. Inte allt för skönt att vakna upp i en bastu :) men solen skiner in genom fönstret och fåglarna kvittrar så man kan inte annat än bli glad.
Idag är vår sista dag att umgås sen är det dags för jobb igen och vet inte när vi kan vara en hel dag nästa gång för nu ska jag jobba 3 helger i rad och älsklingen jobbar alla dagar i veckans medans jag är ledig lite då och då så ingen av oss kan när den andra kan :/ Kommer bli skönt när vi bor tsm, hans mamma tycker vi ska flytta ihop redan eftersom vi båda har ju inkomster o.s.v Men jag vill vänta tills jag har heltidsjobb för jag vill inte han ska betala det mesta vissa månader o.s.v. Så det får tyvärr vänta ett tag.

image176



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0