Fredag :)

image172




Har varit uppe ett tag nu faktiskt men jag är lika trött fortfarande :) Aja piggnar nog snart till. Mamma hade satt frukost på en bricka i stora rummet till mig idag eftersom nu kan man inte gå ut i köket för dom har satt fast massa plast så allt damm från väggarna dom river inte ska åka runt i hela huset. Visst det kommer ju in en del i storarummet men inte alls så mycket som det hade gjort utan plasten. Ska bli skoj att se hur det blir sen när det är klart. Fast det dröjer ju ett tag till :)


Så här ser jag ut nu när jag har ännu en slappe dag-->
Men ska byta om senare då pojkvännen kommer och hämtar mig efter jobbet. Och så måste jag packa med mig lite kläder nu över helgen och ta med min skärm till datorn så jag kan surfa där hemma också :)




Tjingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0