Flytta hemifrån

I förrgår hade jag och johans mamma pratat en del om flytta hemifrån och var vi ville bo och sådant så igår kom hon med en annons på ett radhus och det var på precis den gatan jag ville bo på och vi gick in på internet och tittade på bilder och guuuud va underbar den var. Kände direkt att där vill vi bo. Så skulle jag fråga pappa om det eftersom han hjälpt mina syskon med deras hus, så dom hyr av han medans han äger husen. Och så hade jag gärna med haft det nu i början sluppit ta lån o.s.v. Men han var tydligen inte i läge till investera pengar nu :( Och det blev alldeles för dyrt med hyra o.s.v. om vi skulle ta lån så vi fick skippa det. Vill hellre kunna spara lite till semester o.s.v än ta alla pengarna på hyran liksom. Då vi ska kolla vidare och så ska vi spara så mycke vi kan i några månader så vi kan lägga in mer kontanter när vi väl köper något :) kommer bli super.. Men man blev lite deppig att det inte blev det radhuset :( Men de kommer säkert fler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0