Bratz

Åkte med mormor till Toys R Us som sagt och skulle köpa en Bratz som Zara önskade sig men när jag väl kom dit och tittade så fastnade jag för två andra som jag köpte istället. Dom hade mycket mer grejer att pilla med och det brukar hon gilla.


Hoppas bara inte hon läser min blogg och ser detta :/



image203

Den "stora" Bratzen har en liten vovve som man kunde typ registrera online och göra nåt. Sen var där massa tillbehör till den så man kan bada den (med riktigt vatten ur de lilla badkarets kran) Och lite borstar och sådant. Sen den andra Bratz kid är typ en sommartjej med tillbehör som bikini, fotboll, keps,väska och drinkar som har sommaren till :) Tyckte dom passade perfekt så hoppas hon blir glad nästa helg när hon får dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0