Bebisar i all ära


image205
Fy vad sugen jag är på att skaffa en liten ♥ Fast ja det har jag velat ett par år nu men jag vill först och främst ha ett heltidsjobb
så jag kan vara lugn när det gäller pengar o.s.v. Men nu när alla går runt med sina små så blir man jätte sugen på en själv. Igår
kom det in ett par i butiken med tvillingar som var typ nyfödda och guuuud vad goa :) Sen har det bara droppat in par/mammor med sina små och alla är typ riktigt små och liknar små änglar. Fast ja jag har ju mina underbara syskon barn som jag brukar gosa och leka med, men det är ändå inte samma sak. Visst man slipper allt det där jobbiga som när dom mår dåligt och skriker hela nätterna, när dom har andra jobbiga dagar, inte vill äta och massa sånt.
Men då känner man ändå att man är mamman och det där är ens lilla ängel i vått och torrt. Men den underbaraste känslan måste ändå vara att ha bebisen i magen i 9månader och sen äntligen kom den ut så man kan gosa o.s.v.

Åhhh längtar tills det äntligen kommer vara min tur ♥

Kommentarer
Postat av: rebbi

Jag håller med dig. helt underbart att få barn ju! gos. fast jag är ju lite yngre än dig :)

2008-04-23 @ 22:18:13
URL: http://rebeckanyman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0